OJ! Glömt och skriva, men nu är det dags igen!

Mycket har hänt sen sist! Johan har skaffat en Da bomb projectile, den är mycket fin! Grusan har en fint dh spår, som Johan visade mig! helt okej spår, har även varit i väsjö och kört dh både med Jocke och mathias! Mathias är sjukt snabb, och duktig... Han lär även ut, till mig som är lite rookie på dh. senast jag var där i söndags va det mycket snö och is i spåret, men man är väl inte kvinna så att det va bara på den jävlen! och innan det så var det jävligt bra väder där!

En bild från gången jag var där med Mathias! bilden tagen av Adam!


Båda bilderna är tagna ur gamla spåret!





Kommentarer
Postat av: Ulrica

vart ligger det där spåret? :o :D

2009-01-28 @ 16:17:04
URL: http://igotit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0