Reklam

Ska göra lite reklam för våra kära vänner,  team CP, som står Cykland Puckon. Det är ett "brevid team" till SMF, med väligt goda vänner, som heter Carl, Johan och Lilla Kyckligen aka Danny. 3 Helt skujka snubbar från Huddinge, dock så bor Johan i kärtorp. Men ändå, vi lärde känna dom när vi var och cyklade vid Björns Trädgård. Efter det så började vi cykla mer och mer med varandra, och nu cyklar vi redelbundet med varandra,

Då jag inte orkar lägga upp bilder på deras hojjar nu, så kan jag ju iaf skriva vad dom kör på, Carl kör på en Subrosa bmx, enbart ramen som är stock, skit fin är den! johan kör på en Scott Yz något, har fått höra lite skvallar om att han ska köpa en Spank Tweet tweet ram, kommer bli ett bra bygge! kycklig kör på en bmx, varken jag eller Carl kommer ihåg vad den heter, men det är något på T eller C, vi är inte helt säkra, så jag åter kommer med mer info om den hojjen.

Vad mer kan jag skriva om dessa pojkar, finns inte så mycket att tillägga. Som jag kommer på nu! försöker få tag i bilder på deras hojjar så fort jag kan!!


Hojja på!!


//Danne


Kommentarer
Postat av: Birger bin Jarl

<3<3

2008-12-06 @ 23:39:52
Postat av: Danne, från SMF

Alltid du Carl <3 <3

2008-12-06 @ 23:49:26
URL: http://smfbmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0