GOD JUL, OCH GOTT NYTT ÅR!

FY vad året har gått fort, kommer ihåg mycket kul som hänt, bland anant att jag kört mellan slingan i skogås, "EN SLUSSEN" är skapad, besökte Gulsippan bikepark första ggn under året, en helskön park med en skön kick samt box, Stuvsta dirten, en (eller igentligen 2) kick(ar), som har stora sköna barklandninar! Fadder byn, ja... finns inte så mycket att säga, förutom nästa år ska jag plocka boxfan, kicken, helt okej. dirten skulle kunna vara bättre shapad, bmx banan, som är otroligt rolig, på både fs bmx och ht! bowlesen i björns trädgård hel kul ställe där man lärde känna team CP, älvsjö bmx bana, ett skit kul ställe om man bara vill "hoppa" utan överdrivna tricks med mera! Har varit mycket street under sommaren som varit inne i stockholm stad, bland annat kungsträdgården, medborgarplattsen, lekplats vid s:t eriksplan! Får massa tips på vart jag varit iår över sms (tack adam) har även varit i kista skatepark samt kista dirten, Davidssonsberget (dh ställe i h-lund) sist men absolut inte minst så har jag varit i Alebacken i Götebrog och tävlat i dh, även en av dom bättre ställerna jag besökt!!
Nu låter det som att jag säger adjö för evigt, men nej nej,  tackar bara för ett helt klart super år innom cyklingen som har rusat fram med turbo frat! TACK!!





Och när jag endå håller på så vill jag säga GOD JUL alla!


Finns väl inte så mycket att till lägga, förutom att jag hoppas alla får håra paket, mycket fina cykel delar, och såklart god julmat!

Dissar hojja på denna gång, och skriver istället....

GOR JUL!!

//Danne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Team cp?! oO AMAGAD :X Synd att detta år är över^^ MEN NÄSTA ÅR SKA BLI ÅRETS ÅR AV ALLA ÅR!!!

2008-12-25 @ 00:01:10
Postat av: Danne, från SMF

vore bra om folk skriver vilka dem e ^^ och JA, team cp... cyklande polare! läs lite längre ner på sidan!

2008-12-25 @ 00:57:33
URL: http://smfbmx.blogg.se/
Postat av: Adam

Du kunde inte ha hittat en tjej med mindre bröst?

Hon är ju plast rakt igenom.

Mindre najs.

2008-12-25 @ 15:00:39
URL: http://testament.blogg.se/
Postat av: lukas

"jag hoppas alla får håra paket" hårda peket, eller hårda paket? xD

2008-12-25 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0