En bra början på det nya året!

tjena, året börjar förvånadsvärt bra! det är alltid kul! har köpt en ny cykel nu, en sinttesi eller vad den nu heter, det är skit ball, vat och prövkörde den idag i Ryssviken/Hellas skogen, somm ligger typ vid Finntorp centrum i Nacka! skit skojj Dh spår, inte överdrivet svåra, men det va ju en utmaning tills man lärde sig, men men, det va kul. Han oxå ramla en ggn idag, så har även hunnit provramla hojjen, inga större skador, eller faktum, inga alls!  banan började med en brant/stenparti, sendan till enbart stenparti, å sen va det en massa platt så man fick trampa, sen kom det några små bulor, och sen va det lite svårare igen med en liten "kulle" och sedan en brant på 40cm med skarp högersväng, sen va det lite enklare igen tills man kom till ett stort stenparti i en brant in i "lavinen" samt några små kurvor sen va banan slut, skit kul va det! va och åkte i ca 2½ timme, fick skjuss av mamma, det va najjs... så slapp man åka bög pendel!

Har även prövat den gula Monster energy, den smaka skummt, dock inte älckligt, den va drickbar, men orginalet e bäst! sitter även coh lyssnar på system of a down! jag vet itne varför, men jag har inte lyssnat på dom på ett tag nu!

Hoppas ni får ett bra "hojj" år, då mitt började bra, men kan dock vända på en ggn om det så vill!!

Hojja på!!


//Danne

Kommentarer
Postat av: nicolina

fan vad jag ska hojja i år alltså :D ööh.. not :D

2009-01-03 @ 23:33:28
URL: http://wannabeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0