Fryshuset!

tjena, Imorrn ska jag å Ewan till frys å köra lite bmx, det kommer bli kul, har inte kört bmx på typ 2-3 veckor nu. kommer troligtvis att vara skit varmt där, som vanligt, och säkert fult me sk8are som tur är flyttar dom sig när vi på bmx kommer!

Venne fan när vi ska åka, men Ewan ska ringa å väcka mig nån ggn efter kl 11 -.-'' inte kul, men nån ggn måste man ju komma iväg!!
Har även varit me Nico idag, det va kul, även om inte det har med cyklar att göra! juste, hon stog å frös när hon vänta på bussen, så jag fick värma hennes rumpa!

Hojjar på!!

//Danne

Kommentarer
Postat av: ina

jag står med! fett sexigt! höhö ;D

2008-12-21 @ 20:49:22
URL: http://wannabeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0