Och nu va Tomte DH över för iår

tjena, efter att ha varit nere i Götet i 2dar å kört downhill så har jag upptäkt att det mycket roligare än vanlig mtb, dock så körde jag på en vanlig mtb, men jag fick provköra Mathias Intense M3, sjukt kul va det!
kom 3a i min klass (HT herrar) fick ett styre, det va snällt, då jag behövde ett nytt !

Tilllägger en bild på mig från ett av åken, vet inte om det va första eller andra


Just det partiet i banan va det enklaste, då det varken va mycket lera eller sten, men det va kul! för där gick det å köra lite fortare!

Får se om det kommer upp något mer att skriva om, det va ju ett tag sen jag skev här!

Hojja på!!

//Danne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen shit!

2008-12-17 @ 19:58:36
Postat av: Berglund

Häftigt!

2008-12-18 @ 08:21:44
Postat av: Birger bin Jarl

Najs danne!!

2008-12-19 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0