Ny Blogg!

En ny blogg. 
Vad innerbär då SMFBMX.blogg? Jo, det är Sollentuna Mother Fucker- BMX.... lite mer OM bloggen. Denna blogg skapades för att vara en Bmx blogg, åt alla i SMF, som då är Danne (jag), Adam, Ewan och Max. Här kommer det upp bilder på hojjar, nya delar, biler/filmer, samt lite mer om folket som är med i SMF. Kommer att skriva så ofta jag kan, dock inte helt säkert att jag kommer att skriva varje dag, men jag ska försöka! ska oxå försöka få tag i bilder på allas hojjar, så att bilder kan komma upp här!
Tror att det va allt för denna gång!

Hojja på!!

//Danne

Kommentarer
Postat av: superanonymswebbare

Ett tips är att välja ett "mognare" namn så ni tas mer seriöst :)



Annars är det här en sida man kan följa om den uppdateras <^^>

2008-12-07 @ 00:33:24
URL: http://swebikers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0