Hur vi kom till?!

Lite om hur "teamet" SMF kom till. Det började med att Jag, Adam och en vän som heter Lukas Graff, va och cyklade på Älvsjö bmx, det komiska är att han "graffar" också, och på den tiden (år 2006) så anväde han "RMF" som signatur. Och så klyftig som man va så kom man på " Rotan Mother Fucker" och av det så blev det SMF, för Sollentuna Mother Fucker. Detta när jag kom på att använda Sollentuna Mother Fucker var runt 2007. Och det var inget mer med det, tills, Vi kallade oss "SMF". Då vi alla bor i Sollentuna.
Efter det har vi bara kört, inget mer med det, bytt cyklar till och från, som vanligt, men så satt jag å läste på cykel forumet www.swebikers.se och såg att fler och fler skaffade "team" bloggar där dom la ut filmer, bilder, människor, allt mellan himmer och jord som hade med deras "team" att göra, så jag (Danne) fick idén att skaffa en blogg till vårat team också, som då fick heta smfbmx, eftersom att vi ett tag kallade oss SMF och alla har bmx, då fick det bli smfbmx. Som då består av mig (Danne), Adam, Ewan och Max...

Nu vet ni lite mer om hur vi "kom" till, tackar för mig denna gång, kommer säkert att komma upp något mera senare! nu ligger i alla fall Ewan´s hojj uppe, vilket jag är stolt över att jag fick arslet ur vagn och la upp den. Ska ta en bild på min hojj snarast! för den är haft ner plockad, för att lite lack jobb skulle göras för att få bort det cromade på ramen! Har tjatat på Max att han ska ta en bild på sin, han ska bara orka få ut hojjen från förådet, vilket kan ta tid, Adam har jag inte pratat med idag, men jag ska få han att ta en bild han med, skickar att sms me det samma.

Hojja på!!

/Danne

Kommentarer
Postat av: Adam

Fett med najs!

2008-12-06 @ 19:10:43
URL: http://testament.blogg.se/
Postat av: Anonym

NAJS GRAPPAR!!! Hoppas man får se lite filmer snart!!

2008-12-06 @ 22:59:38
Postat av: maddafakka

Hoppas man får se lite najs filmer sen mot sommaren!!

2008-12-06 @ 23:01:58
Postat av: Nilklef

Intressant ;)

2008-12-06 @ 23:56:57
URL: http://nilklef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0